چند نکته مهم برای افزایش تمرکز و یادگیری زبان انگلیسی در کلاس های زبان
نوشته شده توسط : غریبه

در مکالمات روزمره زبان انگلیسی بسیار رایج است و توسط افراد گوناگون برای صحبت کردن مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه بتوانید یادگیری زبان انگلیسی را در کلاس های زبان بیشتر کنید کلاس مناسب را انتخاب کردن و روش صحیح قدم اول می باشد و می توانید با انتخاب آموزشگاه در تهران و بهبود کیفیت یادگیری خود بتوانید زبان بیاموزید.

اگر موفق به یادگیری این موارد شوید، لازم است تمرین کردن تمرکز را شروع نمایید و بتوانید تنها در یک دوره آموزشی که در آن تلاش می کنید به صورت کاملا کاربردی انگلیسی صحبت کردن و درک مکالمات با افراد بومی که بسیار ساده تر خواهد بود را تمرین کنید. اگرچه این نوع زبانی نیست که احتمالا در مقاله علمی از آن استفاده کنید، اما می توانید تمرکز خود را در صورت نیاز بر روی مطالب آکادمیک قرار دهید، اما برای شما می تواند بسیار مهم باشد که مکالمه کنید که در آن یادگیری زبان عامیانه اهمیت پیدا خواهد کرد.

هر روز بنویسید و رایتینگ نویسی را تمرین کنید. نوشتن یک روش عالی برای استفاده از واژگان جدید و گرفتن ایده های جدید در مورد گرامر یا دستور زبان است و می توان با برنامه تمرین ها صورت گیرد. هر روز با استفاده از کلمات و دستور زبان جدیدی که آموخته اید، چیزی بنویسید و این تمرین را ادامه دهید تا به خوبی آموزش صورت گیرد و حتی اگر فقط چند جمله باشد، بسیار مهم است که به انجام این کار ادامه دهید.

این تمرینات همچنین یک روش خوب برای مقایسه پیشرفت شما در هنگام بهبود دانش خود در مورد زبان انگلیسی است که می تواند در بلند مدت ثمر بخش باشد. اگر به دوستانی که مایل اند مکالمه انگلیسی را بیاموزند یا معلمی دسترسی دارید، می توانید از آن ها بخواهید که به نوشتار شما نگاه کنند و برخی از علامت گذاری ها، ساختار های گرامری و idiom ها را برای شما تصحیح نمایند.

آن چه را که می خواهید یاد بگیرید با معلم و راهنمای خود درمیان بگذارید و برنامه ای را بخواهید برای شما طراحی کنند تا بتوانید در زمان های آزاد خود با تمرکز بیشتری به مطالعه بپردازید. اگر زبان انگلیسی را در یک کلاس زبان یاد می گیرید و یا دروس خصوصی سی دی های آموزشی را استفاده می کنید، ممکن است همیشه آنچه را که می خواهید یاد بگیرید مورد کاربرد شما باشد. با این وجود، ممکن است دشوار باشد که دقیقا معلم شما آنچه را که می خواهید بیاموزید بداند، اما با شرکت در کلاس های مناسب و صحبت کردن در ابتدای کار می توانید درباره پلن و برنامه خود نکاتی را بیان نمایید.

برای مثال اگر فکر می کنید که آن ها به شما بیش از حد تمرینات نوشتن ارائه می دهند و نیاز به مکالمه بیشتر دارید، پس لازم است تمرکز خود را برای بهبود این مهارت قرار دهید تا آموزش به شکل بهتری انجام گردد. اشتباهات خود را به خاطر بسپارید و بدانید که شما اشتباه خواهید کرد و این کاملا طبیعی می باشد و همه زبان آموزان در یادگیری با آن مواجه شده اند. این احتمال وجود دارد که شما به صورت مکرر همان اشتباهات را تکرار کنید و به همین منظور لازم به انجام تمرینات مناسب در زمان های مناسب خواهید داشت. هنگامی که شما معلم در کلاس تصحیح شدید، چه این کتبی باشد و چه به صورت شفاهی، لازم است اشتباهات خود را یادداشت کنید.

شاید شما فراموش کرده باشید که چه زمانی از مقاله صحیح استفاده کنید یا دستور زبان گذشته ساده و گذشته کامل را با هم مخلوط کرده اید. به این نکته توجه داشته باشید و روی اشتباهات خود کار کنید. تا با واقع بین بودن، تمرکز و میزان زمان مطالعه خود را در نظر گرفتن بتوانید یادگیری خود را سرعت بخشید. این بسیار شایع است که زبان آموزان می خواهند زبان انگلیسی خود را با سرعت غیرواقعی بهتر کنند.

اما لازم است که شما اهداف خود را تعیین کنید که بر اساس برنامه آموزشی و تمرینات خود تلاش کنید. معلم شما سعی خواهد کرد که برای شما نکات و مطالبی را تعریف کند و روزی چند ساعت به شما آموزش دهد تا آن چه را برای انجام تمرینات بعد لازم است داشته باشید. یادگیری و استفاده صحیح از آنچه به شما آموخته می شود وظیفه شما خواهد بود.

با انجام تمرین های آموزش مناسب در کلاس و انتخاب کردن دوره های زبان که موجب بهبود و تقویت هر کدام یک از اسکیل ها شود می توانید تلاش خود را بر روی بخش هایی بگذارید که در متوجه شدن آن ها اشتباه بیشتری دارید تا به صورت مساوی به کیفیت بخشیدن به یادگیری خود عمل کنید.

 





:: برچسب‌ها: افزایش تمرکز و یادگیری زبان انگلیسی , آموزشگاه در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: